středa 16. listopadu 2011

Úvod - představy

Ahoj :] 
Kdo jsem a co tady dělám? Nebudu Vám jmenovat kolikátý je tohle blog a nebo blogspot, ale je několikátý. Dříve mě to moc nebavilo a jinde tady ne, a tak jsem zase tady. Založila jsem si blogspot ale ten mě přestal nějak bavit a tak mám tenhle. Další informace

Dříve jsem ho chtěla pojmenovat Love Danny, ale nešlo to. Toto jméno už někdo měl. Tak jsem po německu - Liebe Danny. Dřív jsem měla Mrs. takže už asi víte kdo jsem. Je to možné poznat i podle Danny. 
No nic, jenom chci říct, že tento blog bude zaměřený na módu, líčení a taky deníček. Zahlédnete i pár soutěží a písničky. Chci aby jste se tu cítili jako u Vás na blogu. Mějte se krásně. Ahoj :]*


PS: Dodělávám poslední úpravy, takže se nezhrozte. 

4 komentáře:

  1. jo je to hezkáá přezdívka ! :-) :D

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že to tu bude super, až se to rozjede. Jinak originální přezdívka :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No, jde hlavně, aby jsi měla sem co přidávat. Jinak máš hrozně moc pěkný pozadí této stránky. Dělala jsho sama, nebo stáhla? Opravdu pěknej.

    OdpovědětVymazat
  4. Danu ty jo zase new .. blog .. no tenhle je opravdu pěkny .. ale já bych nemohla furt měnit blogy .. :D

    OdpovědětVymazat